Toapappersshopping

Är det bara jag som tycker att det är jobbigt när man bara måste handla toalettpapper? Det känns som om alla tittar när man går raskt genom butiken med fokus på att plocka dem där rullarna från hyllan och sen springer vidare direkt till kassan. Alla vet ju vad det är till för och när man endast handlar toalettpapper så känns det som om det är akut, typ "Jag måste bahaajsa nu, behåll växeln"

Var med om det senast igår då jag begav mig till affären för att handla toalettpapper då vi glömt det under storhandlingen tidigare i veckan. Funderade under hela spårvagnsresan om det inte var någonting vi hade glömt handla så att jag skulle kunna slingra mig ur den här toapapperssituationen. Kom inte på någonting så smsade Jonas och frågade om han ville ha något från affären men såklart ville han inte det då allting fanns hemma.

Väl inne på Ica maxi så plockade jag på mig mina toarullar och...en klase bananer! HAHA! Alltså, hade fan varit bättre utan bananerna! Antingen tänkte folk att jag behövde få igång magen eller få i mig lite energi under toalettbesöket. (Troligen tänker inga det här men det är vad jag inbillar mig i alla fall) Jag fnissar alltid lite själv när det är någon som bara handlar toalettpapper. Men det där med bananerna, vafan... Jag hade kunnat komma på något bättre känner jag, menmen jag kom i alla fall hem med pappret!

Jag har i alla fall kommit på en lösning til det här problemet, nästa gång som man bara behöver handla toalettpapper så köper man två förpackningar istället för en. Då verkar det inte lika akut, eller?

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

jag måste handla toapapper imorgon... känner likadant! men det värsta man kan göra är att handla toapapper och en tidning när man är stressad. då har man verkligen SKITNÖDIG!!!!! stämplat i pannan, hahaha.

2012-02-08 @ 23:35:14
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0