tisdag

Min lediga tisdag har spenderats med att inte göra ett skit , haha! Dagen har verkligen bara försvunnit och jag har inte gjort någonting. Var ute och gick en promenad i solen på förmiddagen och that's it. Känns lite dumt när man sitter här och bara suttit här hela dagen, men va fan, ibland får man dega ihop litegrann!

Jag sitter och tittar på svenska top model, har ätit lite naturgodis och har lite egen tid då Jonas är duktig och är och tränar. Appropå det här med svenska top model så har jag aldrig riktigt gillat det men ger det en sista chans i år i förhoppning att dem gör det lite bättre. Har kommit på att det är de svenska tjejerna jag stör mig, dem är så äckligt kaxiga så jag orkar knappt titta ibland, jag hatar sällan men den där Sibel är fan den värsta! För er som har sett programmet så kan jag gissa att ni håller med, haha! Hon är fan vidrig! Men det brukar ju alltid var sånna med som bara är med förtvs skull så att vi här hemma i soffan ska bli irriterade...

Innan top model så kollade jag på nya avsnittet av Gossip Girl, det gör mig aldrig besviken torts att det var ett kaos avsnitt! Haha.

Nu är reklamen slut så ska fortsätta se om det blir något bättre av det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0