tisdag

Hallå där!
Här sitter jag och tittar på Top Model Sverige i vanlig ordning på tisdagskvällen. Har som sagt varit ledig idag och har trots allt en lugn dag knappt haft någon tid över till annat. Har varit lite sådär i kropp och huvud senaste dagarna såbloggen har blivit lite bort prioriterad, tyvärr.

Har sån otrolig spänningshuvudvärk, trot jag har fått en knut på någon nerv eller något för så okej känns det inte. Sen har magen krånglat lite och det tror jag har att göra med underliggande stress som har spökat under senaste tiden, har haft lite väl höga krav på mig själv på senaste tiden och måste försöka jobba mig ur det facket lite. Kvällen nu när Jonas är och tränar har verkligen spenderats med ordentligegentid, har lagt ansiktsmask, rakat benen, lagt hårinpackning, filat fötter och bara tagit hand om mig själv.

Imorse gjorde jag och Jonas något otroligt spännande som ni kommer få veta mer om längre fram, något som gör mig otroligt glad och som får mig att känna mig stolt för idag har jag tagit första steget ur min lilla "tänk om" zon, haha!

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0