tisdag

Fan va bra det gick på träningen idag, måste bara säga det och sen är det sluttjatat om träning för dagen! Har precis tagit mig en välbehövlig dusch då det bokstavligen droppade om mig efter gymmet, druckit en proteinshake och nu ligger jag här och ger er ett vanligt blogginlägg än en gång tomt på bilder (ska bli bättre på det). Ska se vad Jonas har för plan för dagen innan hans träning och se vad han vill roa sig med innan jag bestämmer mig för att göra matten nu eller lite senare. Gjorde ändå ganska många tal igår så kan skjuta på det fram mot senare i eftermiddag när jag är själv hemma, så kan jag kanske vara lite social mot mannen nu innan han ska åka iväg.

Vad gör ni en dag som denna? Jag ska kolla på lite utbildningar också är tanken, har liksom börjat sudda ut det här förvirringsmolnet och faktiskt nosat lite på saker som jag verkligen är intresserad av och som hade varit roligt att läsa!

Nu ska jag vara snäll mot Jonas och se om han vill hitta på någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0