Time to go då.

Dags att bege sig in mot stan nu då, färdig fixad och redo. Är sugen på en stor chai latte så det blir nog första stoppet när vi kommer in! Sen ska vi komma på vart vi vill äta någonstans innan vi ska bege oss mot teatern, hittar nog något bra!

Har en sån jäkla bra lördag måste jag säga, verkligen lugn och skön men ändå fullspäckad i schemat! Precis så det ska vara! Förmiddagen blev det lite egen tid med bad, ansiktmask, läsande av bloggar och lite snabbkik på lite vårkläder, under tiden fick Jonas spela lite och titta på sitt älskade Naruto i fred, haha! Bra fördelning tycker jag, skönt att inte sitta ihop limmade hela dagen liksom.

Nej nu tycker jag att jag har väntat färdigt på den där Jonas som segar runt i lägenheten, tanken av Chai latte gör att jag vill åka mot stan nununu! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0