Thursday-

Om några minuter har jag arbetat klart för torsdagen och så ska jag i vanlig ordning städa ihop mig och ta mig ut och vänta på bussen. Idag har varit en bra dag, har haft huvudvärk stundvis men kom på igårkväll att de är min axel som spökar igen och då kryper det mot huvudet. Har ju nackdelen med mitt yrke att det sätter sig många muskelknutar lite här och där och då blir det lätt att man får känningar i huvudet då man spänner sig. Kommer ju lite sånt här periodvis men är glad så länge som jag slipper den brinnande känslan i ryggen! Blir att ta sig hemåt nu och göra iordning för morgondagen, blir ju jobb i vanlig ordning och imorgon är tanken att det blir ett pass på gymmet efter jobbet också. Hoppas att ni har haft en bra torsdag och att ni har fått lika mycket energi från solen som jag fått, nu laddar vi för våren tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0