The beast have to sleep to become a beauty



Jag har tvättat bort ansiktet för att placera mig här på min sida av sängen och skåda min skönhet framför datorn.
Or not, jag behöver min skönhetssömn tror jag, nu får det fan vara nog med sömnlösa nätter, nu är det dags att få sova en hel natt tycker jag!

Laddar inför att gå på helg imorgon, vinet smakade gott, ett avsnitt av biggest loser och bölJessica som gråter till allt släppte såklart några små tårar, men det är fint juh! När dem kämpar och gråter då gråter jag med, hur ska detta sluta? Jag fäller tårar till varenda program på tv oavsett innebörd, tell me what's wrong?

Aja besten måste slå huvudet mot kudden så att hon inte skrämmer livet ur morgondagens kunder!
Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0