städerier och duktigheter!

Jag är så duuuuktig, va! Ni ska bara veta. Efter frukosten så gjorde jag iordning en liten spellista med musik från datorn och sedan väckte jag städtanten inom mig till liv. Så nu har jag diskat bergen av disk, skurat köksluckor, bänkskivorna, bord, ja you name it! Har gjort klart hela köket, vardagsrummet och hallen så bara toaletten och sovrummet kvar! Duktig jag känner mig ska ni veta, man kan njuta länge av det här och så luktar det ju gott här hemma också. Man mår liiite bättre av ett rent hem, lättare att kunna säga att man har gjort någonting ut av söndagen också, nu kan man med gott samvete göra vad man vill utan att känna sig helt värdelös när Jonas kommer hem ikväll, haha!

Tänk vilken lyx han har den där Jonas alltså, idag får han komma hem till ett skinande hem, mat på bordet och en glad sambo (det är inte varje dag, haha) Ibland kan jag faktiskt vara riktigt bra och då väger man ju upp för alla humörsvägningar och allmänt dryga beteenden som vi som kvinnor kan ha. Jag menar nu är jag på + sidan igen och det känns bra, jag har nog varit en ganska - flickvän senaste veckan, inte så jätterolig att umgås med kan jag tänka, haha!

Och håll i er för nu åker golvmoppen fram, alltså jag gillar den här lilla städtanten som kommer fram sisådär någon gång ibland, hon är ju grym!



Såhär ser hon ut;

Pretty nice va?

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

hahaha u g l y you aint got no alibi! <3 duktig du är. jag har suttit i soffan i två timmar och ba "borde städa. ska göra det snart..." as uz

2012-02-13 @ 20:10:32
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0