Söndag

Jag har träningsvärk från helvetet, ni anar inte! Kan knappt röra mig och klä på sig kläder i normalt tempo finns inte för mig idag. Gårdagen var i alla fall väldigt bra och gick otroligt fort! Vi var ju hos Jonas mamma och åt på dagen vilket var väldigt trevligt. Sen blev det melodifestivalen på kvällen med Jonas, fyfan vilken dålig melloomgång, bara Molly som jag tyckte var bra. Den där jäkla Björn ranelid ska vi inte ens tala om! Jag skrattade så jag grät men mest för att det var så jäkla pinsamt dåligt att jag trodde att det hela var ett skämt (vilket det också måste ha varit) efter mellon så spelade vi lite tp och jag utklassade Jonas totalt, härligt! Blev en lugn och skön kväll och idag väntar söndag med städning och matlagning, Jonas pappa och bror kommer hit vid tre och ska äta här. Tanken är att jag ska klippa robin också då jag lovade han det igår, lika bra att få det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0