söndag-

Jag har inte rört mig många steg idag ska ni veta, det känns som om någon har tappat en hammare i huvudet på mig. Gårdagen var med andra ord väldigt lyckad! Så bra kväll ska ni veta, vi började hemma hos Oksana där jag och Anna gjorde drinkarna, blev Cosmopolitans till alla , väldigt goda så det klarade vi bra, haha! Många trevliga människor och hemgång runt 03 tiden , totalt lyckad kväll!

Rotade lite mat ur kylskåpet, la huvudet på kudden och sen blev det svart så däckade ganska fort och vaknade imorse med ett huvud från helvetet, men det var värt det.

Jag är fortfarande lite slow i huvudet så känner att det här inlägget bara blir grötigt men nu vet ni att jag lever i alla fall. Jag ska dricka min cola och bestämma mig för film eller serie? Åh en riktig slappdag idag, gott!

Inga bilder får ni för jag ser ut som en påse skit, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0