Peta näsa

I väntan på att Jonas ska komma hem från träning så befinner jag mig i denna position, börjar bli lätt uttråkad med andra ord...



Jag är i alla fall hel och ren nu och luktar inte längre svett. Jag luktar jordgubb för att vara exakt, har så goda produkter från body shop ska ni veta! Man luktar som en liten jordgubbe här hemma och det är inte helt fel.

Jonas är påväg hem från sin träning nu, jag kom ju hem för typ en och en halv timme sedan och sen dess har jag ätit, duschat och sen fick det bli en stund här framför la computadora! Fast har inte bara segsurfat idag (självklart läst bloggrundan) men har faktiskt tagit tag i lite vettiga saker som behövdes tas tag i om man säger så! Känns skönt, fått lite gjort med andra ord.

Får se om det blir någon film/serie kvällen till ära? Man kan ju leva lite när man vet att man är ledig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0