Onsdagskvällen-

Ännu en dag med dålig uppdatering men so ni sg i tidigare inlägg så har det här inte riktigt varit min bästa dag. Vaknade verkligen på strålande humör imorse och ed ett leende på läpparna. Lagom tills jag kom till jobbet så fick jag känningar i huvudet och sen dess har det hållt i sig. Huvudvärken sitter verkligen i hela ansiktet och nacken också, det gör ont att äta och jag känner nästan som domningar i ansiktet. Det värker såhär lagom irriterande mycket, en ilande känsla så det blir otroligt jobbigt.

Så ont som det gör just nu har det inte gjort på hela dagen, kanske för att jag ligger ner? (trodde att det skulle hjälpa) Första som jag gjorde när jag kom hem var att värma lite soppa från gårdagen och sen kröp jag ner under täcket och släckte i lägenheten, allt för att försöka slappna av...

Jonas åkte nästan hemifrån på en gång när jag kom hem, fick lite kramar i alla fall och hann med att bli lite omhändertagen. Blir nog som ett litet barn kan jag tänka mig, var lite såhär "tyck synd om mig" aktig och allmänt låg, men det får man bli ibland för det är mysigt att bli ompysslad, smärtan känns lite lättare att bära då. Jonas trodde i alla fall att det var spänningshuvudvärk som säkerligen blivit till från min stress/depperiod som jag haft. Jag har ju haft ganska mycket i huvudet senaste tiden och jag har liksom aldrig riktigt prioriterat mig själv till hundra (ska försöka bli bättre på det) Jag är inte hemma från jobbet om inte akut fall, det sitter liksom i mitt huvud att det är så det funkar... Någon dag inser jagg väl att det bara slår tillbaka om man inte känner efter ibland, får se hur huvudvärken artar sig.

Ska i alla fall sätta datorn bredvid mig nu och slå på någonting som jag kan somna till så att jag kan slappna av ordentligt. Hoppas att ni har haft en smärtfri dag i alla fall, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0