onsdag hela daaagen

Det är världens väder här, alltså regn, rusk och storm, can it be any better? Joråå, jag väntade på spårvagnen i detta väder i 20 minuter för att föraren vägrade öpnna dörrarna och bara satt där inne i värmen och tröck. Hatar verkligen när det är dåligt väder och chaufförer envisas med att "ha sin rast" eller vad man nu kan kalla det, för dem sitter ju bara där och stirrar på nada, medan människor utanför är genomblöta och isiga in i skelettet! Jaja, vi kom i alla fall in till slut och var väl hemma till en kvart över sju sådär. Lagade mat det första jag gjorde så slipper jag känna mig som en dålig sambo när mannen är på träning, gjorde dessutom två matlådor så nu är allt fixat och klart så att jag kan slappna av och säcka ihop. Blev en indisk gryta till middag, mumsigt! Har tagit lite bilder med kameran (som jag förövrigt hittade efter städningen) men däremot så hittar jag inte kamerasladden någonstanns så det suger ju litegrann va! Då kan jag ju ändå inte ladda upp några bilder från kameran så får väl vänta tills jag hittar den där jäkla sladden...

Blev ingen träning då mitt huvud håller på att explodera (huvudvärk från helvetet) och magen är på gränsen till att klara sig men får ändå betyget godkänt i jämförelse med huvudet. Känner att det var bra att jag åkte hem, släppte alla tankar och satt mig här och bara slappnade av. Tror tyvärr att huvudvärken och magen beror på stress, har varit mycket sånt senaste veckorna och det känns. Känner mig inte utvilad även om jag har sovit stenhårt flera nätter. Har ont i kroppen och känner att jag egentligen verkligen borde lyssna mer på vad kroppen vill just nu än vad jag faktiskt gör! Har ändå hunnit med två pass på gymmet den här veckan redan så får bli vilodag för hela kroppen idag, imorgon väntar ju ännu en arbetsdag med fullpressat schema!

Har ansträngt mig som fan på jobbet idag för att verka pigg och full av energi ut mot kunderna, det tar också på krafterna de dagar man faktiskt inte känner sig på topp och är tvungen att gå in i en roll.





Såhär härligt pigg är jag på riktigt, skönt att få ta av masken när man kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0