Nu kör vi!

Varmt välkomna att hänga med nu när jag öppnar upp för min lchf-resa! Som ni vet så har jag innan ätit LCHF bara det att jag hamnade i en svacka för ca 2-3 veckor sen och därefter har jag inte riktigt kunnat plocka upp varken motivationen eller kosten trots rätt grejer i kylskåpet. Nu är det i alla fall dags på riktigt och det är mycket för att jag mår så jäkla mycket bättre när jag äter lchf, dessutom så känner jag mig piggare och starkare. Det har därför egentligen ingenting med vikt att göra, det är bara enbonus om jag tappar några kilon men huvudmålet för mig är att känna mig starkare och må bra igen med hjälp av kost och träning!

Jag kommer därför att dela med mig av mina tankar/omställningsbesvär/recept med mera, såklart inte hela tiden men när jag känner för det! Jag skriver om detta här i bloggen för nu vet ni och oavsett hur tuffa mina två första veckor blir så kan jag inte gömma mig då jag kommer dela det med er och då vet ni ju om jag fuskar, haha!

Jag har laddat här hemma med massa gottit inför lchf, det är så lätt att köra det nu när de har börjat sälja Nystart brödet på ICA (GOTT bröd som är helt LCHF, smakar som vanligt rostbröd och finns i tre olika smaker än så länge) Dessutom har jag lchf nudlar och pasta i skafferiet så det underlättar nu i början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0