Lördag

Vaknade när klockan stod på 08.30 och var piggare än vad jag varit på länge så antar att jag verkligen behövde sova igår. Passet på gymmet tog dessutom de sista krafterna som jag hade kvar i kroppen efter fredagens arbetsdag. På förmiddagen idag har jag tränat ett boxningspass här hemma i 35 minuter så är alldeles mör i kroppen nu, men det är bara skönt! Jag har duschat och gjort i ordning mig för om en stund ska vi åka hem till Jonas mamma och äta brunch och umgås. Det är nog enda gången som man kommer ta sig utanför lägenheten idag för vädret är kaoz här! Regnar och blåser storm och så är det såhär härligt slaskigt på marken, det vill man gärna undvika om man kan så blir nog att vi kommer stänga in oss idag efter besöket hos Jonas mamma, bunkra upp med massa mys och kolla på melodifestivalen! Ska bli skönt att få tända lite ljus och göra mysigt här hemma, äta gott och hålla sig inomhus. Är jäkligt hungrig nu börjar jag känna så det enda som jag kan tänka på är mat och andra gottigheter, skönt att det snart är dags för lite krubb så slipper man tänka på det mer, haha! Hoppas att ni har en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0