Huvud from hell

Jag har sån fruktansvärd spänningshuvudvärk idag att jag tror jag måste kolla upp det här. Har ont i hela käkpartiet, nacke, öron, ansikte och huvud. Gör jag något ansträngande och stressar så blir jag yr... Fattar inte hur jag ens klarar av att vara på jobbet idag. Biter ihop så att jag bara kan åka hem sen och lägga mig i sängen, ska se hur det känns imorgon om jag behöver gå till läkare. Måste i alla fall ta mig till jobbet imorgon för det är fullbokat med kunder, vid såna här tillfällen är det jobbigt att ha ett jobb där man inte kan vara borta hur som helst, det blir liksom dumt mot stackarna som får stå och slita på arbetsplatsen. I vanlig ordning tänker jag på andra istället för mig själv! Inte rätt tid att göra det just nu, men heller inte rätt tid för kroppen att spöka (men när är det egentligen?) får bita ihop under morgondagen och är det lika imorgon så får jag ta mig till farbror doktor på fredag för det här klarar jag inte av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0