Hunger!

Nu sitter jag på bussen hem från jobbet och försöker hitta tillbaka till fredagskänslan, den försvann där ett tag men den kommer nog tillbaka snart. Är så sjukt hungrig att det enda som jag kan tänka på just nu är MAT! Ni vet när magen verkligen ylar efter lite krubb, så att det känns som att hela magsäcken vrider varv på varv, så hungrig är jag! Ringde till Jonas i alla fall och förvarnade, han är nämligen ganska dålig på det där med att ha mat färdig när man kommer hem, haha. Han brukar fråga när man kommer innanför dörren vad vi ska äta och då är det liksom försent, så då blir det att man äter något lätt under tiden man lagar maten, haha (svullar med andra ord) så nu hoppas jag att maten är redo när jag kommer hem så kanske energin letar sig upp igen! Mina planer för kvällen blir att ÄTA (haha), dricka vin, bädda ner mig i soffan och se vad tvn bjuder på! Om ni har filmtips så ja tack gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0