Hola torsdag!

Guthenmörgen på er i stugorna!
Torsdag idag då, imorgon är det fredag med andra ord, gott liv! Ledig helg väntar ju runt hörnet så känns alldeles underbart ska ni veta! Idag jobbar jag i vanlig ordning sent så börjar ju nu klockan 11, lite sovmorgon är skönt men har aldrig riktigt varit ett fan av att jobba till 20.00, hela dagen känns så lååång, men det brukar på något konstigt sätt kännas som om den går fort ändå.

Vad har ni för er en dag som denna? Jag har ju som sagt bara jobbet som väntar och inte mycket mer som hinns med faktiskt. Har bestämt mig för att sluta vara såhär negativ mot er här i bloggen, mina depptankar har liksom suddats nu har jag bestämt mig för, det är ju bara förjäkla onödigt må jag säga. Mycket av grunden tror jag att jag har ett svar på vad den ligger i, nämligen så att jag hade ett upehåll med mina p-piller i ca 3 månader, då jag mådde jättebra. Bara blev ett uppehåll för receptet tog slut och orkade inte riktigt ta mig tid åt att ta tag i det. Jag började i alla fall äta p-piller igen för exakt 17 dagar sen idag och nu vet jag att det påverkar mig negativt, jag har verkligen haft sådanna jäkla humörsvägningar utan dess like och jag bara känner hur hormonerna bubblar i mig, haha! Jag har dessutom haft min mens i (observera!) 17 dagar exakt idag! Ni fattar kanske anledningen till min period av depp eller? Ni fattar inte hur sjukt jobbigt det är (eller jo ni tjejer lär göra) och jag tror att det är det som har fått mig att ha varit så nere en period. Jag märker nu att jag blir mer negativ, jag sväller i kropp , ökade i vikt trots att jag har ätit lite en tid och väldigt bra så är det som om kroppen bara sväller. Dessutom är min aptit enorm, är hungrig konstant! Hela tiden skulle jag kunna äta men har varit hård med det och äter bara på fasta tider med små mellanmål under dagen så jag äter ju liksom normalt, men fan alltså vad jag känner mig anti dem där pillrerna nu, för inget gott med sig överhuvudtaget!

Så nu ska jag kriga mot hormonerna och bli en positiv människa igen, haha! Det räcker fan nu, jag kommer snart se grå ut om jag fortsätter så här, får se det som en svacka och det jag kan göra nu är att klättra ur den och det ska jag börja med idag, torsdagen till ära!


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

har också haft fett oregelbunden mens sen jag slutade med p-piller! har typ mens en vecka, sen en veckas uppehåll, sen mellanblödningar en vecka, sen en veckas uppehåll, sen mens osv osv INTE KUL. Är p-piller bra för nåt så är det ju att mensen aldrig är oväntad och aldrig stannar länge.

2012-02-16 @ 23:35:27
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0