Hallå lördag!

God morgon för vissa till och med kanske? Jag har i alla fall varit vaken sen 9 så jag har hunnit med både en lång frukost med kaffe och gott och dessutom har jag också tagit ett bad och lagt ansiktsmask. Skönt att bara ha en lugn lördagsförmiddag där man kan göra lite som man vill! Idag ska vi som sagt gå på Cirkus Cirkör jag och Jonas, ska bli hur kul som helst! Tänkte åka in till stan runt tre-tiden och äta någonstanns, dricka någon go kaffe och bara ta det lugnt! Härligt med helg va? Bortsett kanske från att vi har -15 grader ute vilket är mindre härligt, kyla har liksom aldrig riktigt varit min grej. Jag har spenderat förmiddagen med att kolla in massa vårnyheter på bland annat H&M och nelly, det är farligt att kolla på kläder, skor och väskor för jag skulle lätt kunna handla allt! Speciellt eftersom jag är sån person som alltid vill ha nytt, tycker min garderob är så fruktansvärt tråkig! Så fort man handlar något nytt så blir det favoritplagget och sen har man liksom "använt sönder" det, haha! Jag tröttnar så jäklafort på kläder alltså, sen kan jag undra ibland hur fan man tänkte när man köpte vissa saker alltså! Reor på olika hemsidor gör oftast att man handlar massor "utifall att plagg", så är jag i alla fall, tänker alltid "kan vara bra att ha någon gång...kanske?" Ska i alla fall kika vidare på lite kläder och drömma mig bort, sitta osminkad och blöt i håret ett tag till innan man klistrar på dagens ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0