Gutenmorgon



Jag sitter här i köket och äter frukost i min ensamhet, haha! Ganska skönt faktiskt. Dagens frukost blir något så spännande som turkisk yoghurt med frystabär och en skvätt grädde, mums!

Ska snart bege mig mot bussen och dagens arbetsdag. Sjukt frustrerande att jag inte sov direkt bra inatt heller så nu är det två dåliga nätter i rad och det känns i lille kroppen. Blir nog bättre av att jag börjar äta bättre nu, då kanske man kan sova lite bättre på nätterna också?

Drömde sjuka drömmar inatt om bland annat toapapper (HAHA), Robert Pattinson (not in a good way) och massa labyrinter, få ihop den ni! Fan vad jag har börjat drömma mycket och konstigt den senaste tiden, det är okej så länge som det inte är mardrömmar i alla fall.

Jaha ni, jag får väl bege mig då, tiden springer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0