Godmorgon

Då var det söndag igen då. Jag har inga direkta planer för denna dag förutom att hämta ut ett paket från posten, spännande va? Inte för mig jag vet redan vad det är. Det som stör mig är att jag måste hämta ut paketet i Mölndal centrum på Hemköp, brukar alltid få hämta mitt paket på affären som ligger här vid oss, eller Ica maxi. Nu måste jag liksom ta mig ut i kylan ordentligt, ta vagnen till Mölndal centrum och sen hem igen, suck vilket i-landsproblem, haha! Man är bra lat ju, dessutom är det för kallt för mig som inte är ett vinterdjur, jag skulle gärna gå i ide och vakna lagom till våren. Dagens utmaning för mig blir i alla fall att ta mig dit, innan 15.00 för sen stänger de... Vill gärna ha mitt paket idag så det är bara att rycka upp sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0