Godmorgon!

Sorry för ett litet ihop släng av dåliga inlägg senaste dagarna, men tiden har inte riktigt funnits. Dessutom så stod Jonas och hoppade igår och låtsades att han skulle stänga av datorn hela tiden när jag skrev sista inlägget för dagen, haha! Han ville titta på BL och tyckte jag var tråkig så var ju bara att knyta ihop säcken och avsluta inlägget så blev han nöjd!

Idag är jag ledig och det känns välbehövligt, är inne i en period som sagt när jag behöver reflektera över lite grejer så det är kanon att ha en ledig dag idag! Jag ska dricka upp mitt kaffe i lugn och ro, borsta gaddarna och sen tänkte jag promenera till gymmet och köra ett förmiddagspass. Hade ju sånna magsmärtor igår att det var svårt att ens röra mig, ändå pinade jag mig igen 35 minuter på gymmet men sen var det bara att lyssna på kroppen och gå hem. Tänkte att jag gör ett nytt försök idag och ser hur magen håller, ska nog gå bra.

Annars har jag väl tänkt mig att jag ska fixa med lite andra saker som exempelvis; kolla upp lite rutter till asienresa (funderar på att boka första flygbiljetten snart så har man det ordnat), ta tag i lite jobbrelaterade saker och bena upp lite grejer ska jag också göra, haha. Sen ska jag, hör och häpna, plugga lite matte B faktiskt för igår trillade det in en mattebok genom brevlådan som jag har beställt. Känner att det är dags att plugga upp min matteB nu så började faktiskt igår kväll, mycket lättare när man har boken för då finns det exempel och genomgångar. Ska nog gå bra det här i alla fall, planen är ju att jag bara ska kunna tenta av det sen, slippa gå någon kurs, för den tiden finns inte när jag har det jobbet som jag har.

Plugga upp matteB gör jag för att det finns så många utbildningar som jag är sugenpå att någon gång kanske läsa. Jag vill kunna välja i princip vad jag vill och utan matteB så kan man ju inte välja ett skit i princip, så känns som det är tillfälle att läsa in det nu när man kan och har lusten till det!

Det är hur min dag kommer se ut, träning, ärenden, mattepluggandeoch sen såklart nya GossipGirl och HIMYM, men det får bli till kvällen (i alla fall GG för det är bäst att kolla på när Jonas tränar ikväll, han tycker det är så töntigt så han förstör bara, haha) Sen får det väl bli att skämmas lite när man tittar på Top Model Sverige också... Kanske kan klämma in ett BL USA i schemat också om jag är effektiv nu på förmiddagen/dagen? Haha, beroende? JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0