goder mörgen!

Hallå söndag och blögreaderz!
Jag har unnat mig sovmorgon till halv tio idag vilket är att sova länge för en arbetande människa som mig själv! Ska äta en riktig långfrukost med bacon, stekt ägg och självklart en stor kopp kaffe, riktig söndagslyx att få sitta ner i lugn och ro och äta frukost. Det gör jag verkligen bara på helgerna, annars brukar det bli att man stressar iväg tidigt och slänger i sig lite turkisk yoghurt från kylen på jobbet innan första kunden kommer!

Idag ska jag se vad dagen har att bjuda på och vad jag själv orkar med att ta tag i, skulle behöva både städa lägenheten och träna, något kanske man kan göra i varje fall? Jonas jobbar och sen ska han träna så han är hemma först runt 19-tiden ikväll! Blir ganska mycket egentid idag då så det borde ju vara min pikt som flickvän att skapa ett rent hem till mannen i huset, eller? Haha!

Åh, förresten så kan jag inte sluta tänka på samtalet med min syster igår och hennes koffeinkick, haha! Har småfnissat enda sen dess! Hon har nämligen för en tid sen druckit EN liten kopp latte runt 22-tiden på kvällen och sedan varit sömnlös en hel natt och tvingat Daniel till att vara uppe med henne, hahaha! Alltså den där kvinnan måste vara känslig för koffein för en hel natt av en kopp kaffe känns orimligt för mig som dricker 4-5 koppar per dag,. Stackarn, måste varit jobbigt, men kan inte sluta att le när jag tänker på det, Haha!

Hoppas att ni har en god söndagsmorgon, inte allt för mycket ångest efter lördagsnatten?, och är pigga och glada!

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

haha åh gud, kaffenatten.... xD

2012-02-12 @ 13:01:07
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0