Fredag

Äntligen fredag eller vad säger ni? Så skönt! Ska om några minuter gå på lunch här på jobbet så passar på att skriva ett inlägg innan, haha! (smart tycker jag) är fullbokat hela eftermiddagen så då vet man att det kommer gå fort och snabbare bli helg! Ikväll ska jag och Jonas dricka ett eller två glas vin, laga god mat och se om det finns någon bra film att kika på, en riktig fredagsmys fredag! Härligt! Senaste helgerna har jag fart och flängt så har knappt varit hemma. Dessutom har jag och Jonas verkligen jobbat om varandra och knappt sett varandra längre än en halvtimme per dag i två veckor, så känns skönt att bara ha en ledig helg hemma, tillsammans! Hoppas att ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0