.

Åh vad ni får följa med i mitt bergochdalbanehuvud (icke existerande ord) men det är väl det som är meningen med en blogg också! Allt går inte som på en räls jämt och just nu är en sån period. Jag har benat upp saker och ting idag i varje fall så en liten sten har lossat i alla fall. Nu har jag ett mål och ett som dessutom är så fantastiskt att man helt enkelt får tänka bort de jobbiga bitarna ett tag! Åh fan va bra plan jag och Jonas har knåpat på och till 97% så kommer den att bli av, gäller att bara lägga upp en liten planering. Jag ska berätta för er när jag landat innanför dörren, för just nu sitter jag på en buss hem och är så sjukligt hungrig att jag inte kan tänka på annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0