En hjälp på traven kanske?

Vår dag har varit såhär super mysig dåe! En riktig 10 poängare med full rulle, god mat på Picasso och bra föreställning på Stora teatern. Kvällen har avslutats med en titt på melodifestivalen som jag inte riktigt har orken med att kommentera för tillfället, haha!

Det jag behöver hjälp med i kvällens inlägg är att jag nu har bestämt mig för min nästa tatuering, som kommer vara en liten text, en mening sisådär. Nu till det jag vill ha lite tips, råd, åsikter, you name it om; Placering. Jag ska ha texten på armen, en mening, då vill jag som har beslutsångest ha smakråd Och ja, jag vet jag ska känna bäst själv men jag tycker att alla dessa ställen är snyggt fast på olika sätt så vill bara ha lite synpunkter!

Texten på bilderna är ingenting att fokusera på, kolla bara in placeringen och dela med dig vad du tycker.


insida överarm


Insida underarm


Eller såhär?


Jag behöver era åsikter så dela!

Typsnittet kommer se ut något i den här stilen om ni behöver se det framför er;




Typsnittet har jag en klar idé om så där behöver ni inte bestämma ;)
där har jag bestämt mig för vad jag vill ha.




Kommentarer
Postat av: camillafrankie

vad svårt! jag tror inte jag tycker på överarmen iallafall. nånstans vid handleden tror jag det skulle bli fint. är det mycket text du ska ha? :) förresten så har sj en kampanj nu att en enkelresa mellan västerås - göteborg kostar 295 spänn så typ 600 t o r, därför jag ville kolla dina lediga helger :D

2012-02-05 @ 13:48:23
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0