crimes against nature

Ligger fortfarande på samma ställe i soffan men känner att jag är värd det efter den här dagen, har liksom fått ganska så mycket gjort tycker jag i alla fall. Samtidigt som jag har njutit av min lediga dag och försökt att inte tänka på sånt som är stressigt just nu, svårt men jagbörjar bli bättre på att sudda saker, i varje fall ett litet tag extra än vad jag tidigare kunnat göra.

Jag tittar på nat geo wild kanalen där crimes against nature visas, man blir så arg när man tittar på det samtidigt så är det så intressant, haha! Dagens avsnitt handlar om fiskandet av val/delfiner, svarta marknaden för valkött och den massiva slakten av bland annat olika valar, helt sjukt och jag blir så arg! Jävla japaner, (ursäkta uttrycket... ) men det är sjukt hur de beter sig inom den här frågan (inte alla, men många) alltså till och med regeringen är med på det hela men tystar ner det, konstigt då att vi från andra lände får åka dit för att försöka få en chans att väcka en fråga inom ämnet. Tycker det är sjukt hur vi människor beter oss, blir lite äcklad faktiskt och för er som inte sett dokumentären "the cove" gör det!! Ni kommer gråta floder för det gjorde jag, men samtidigt så lär man sig mycket mer om hur allt går till! Se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0