Alltså...

Jag är zå jävla trött så ögonen är nästintill stängda (gillar att jag råkade skriva så med z)

Har varit en lugn och skön fredagskväll med träning, grillad kyckling, Jonas sällskap och tvmys. Nu är det däremot ingen idé för mig att streta emot tröttheten längre, I have to sleep! Ska köra ett träningspass imorgon förmiddag och sen ska vi hem till Jonas mamma och äta brunch. Sen tänkte jag att man kan ju vara uppe lite längre imorgon och va lite busig. Men nu får det räcka för den här dagen, jag kan ju inte ens skriva normalt på tangentbordet och kommer säkert inte ha något minne av att jag skrivit det här imorgon (kanske skriver i sömnen, mhmhhhm, who knows?)

Så skönt i vilket fall som helst att ha hela helgen ledig för då kan man lägga sig klockan 11 på en fredag. Dessutom har vi lite inplanerat i helgen som ska klämmas in i schemat, imorgon först som sagt besök hos Jonas mamma för lite krubb och på söndag kommer Jonas pappa och bror hit och då är tanken att vi ska bjuda på någon fabulös mat då! Haha.

Nä ni, alltså ni anar inte, jag . måste . sovaaaaaaaa.

Ska ropa på Jonas bara så han kommer och stoppar om mig, och nattar mig, annars hittar han ju bara mig här sen dreglandes och snarkandes, bättre att han får säga godnatt först så vet han vad som väntar så slipper han få en chock!

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0