-

Top model Sverige är slut för idag och nu kom Jonas hem så ska se om vi ska kolla på någon film eller serie innan vi släcker för dagen. Han har lovat mig massage i alla fall så det kanske hjälper mot min spänningshuvudvärk. Vi har haft en lugn dag idag, planerat mycket, lagat massa mat och gjort matlådor och sen på eftermiddagen så såg vi på Puss in boots, småmysig film som lockade fram lite skratt! Skönt ibland att få sätta tankarna på annat håll ett tag.

Imorgon är det jobb igen och blir nog full rulle med tanke på att lönen rullat in för många nu. Sen jobbar inte jag helgen den här veckan så det känns riktigtriktigt bra! Blir lugn helg med massa mys, bra filmer och lite träning troligtvis!

Saknar min familj! Pratade länge med min mamma förut idag och vi försökte planera in så att vi kan träffas snart men insåg hur fort veckorna springer iväg just nu och eftersom påsken hamnar så tidigt iår (6 april är långfredagen) så blir detnog först då som vi ses... Tänkte att jag ska åka hem över den långhelgen och bara umgås med familjen! Nästa helg blir det Pivot point kurs för mig (nya klipp/färgtekniker bland annat) och sen är vi snart frmme i slutet av mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0