Torsdag

Har haft problem med blogg.se senaste dagarna så det har inte blivit några onödiga inlägg från min sida, så tänkte att nu när det funkar kan jag bjuda på ett. Sitter och väntar på bussen som ska ta mig till jobbet där jag idag jobbar min sista dag innan långhelgen, så skönt! Som en fredag idag med andra ord. Jobbar till 20, så väskan inför morgondagen är i princip färdigpackad! Imorgon 06.04 går mitt tåg till Västerås och där kommer jag vara fram tills tisdag morgon då jag tar mig tillbaka till göteborg. Ska bli så skönt att komma hem och träffa familj och vänner!
Imorgon har jag planerat att det blir en Madde dag så att vi kan umgås ordentligt då resten av helgen kommer spenderad med familjen! Känner att jag kommer vara helt slut när jag kommer tillbaka på tisdag, när man är hemma vill man hinna med så mycket som möjligt så brukar inte bli överdrivet med sömn, haha! Hoppas ni får en bra dag idag, har bestämt mig för att vara på svinbra humör hela dagen, oavsett vad! Det blir ju trots allt helg idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0