Torsdag

Väntar på bussen som ska ta mig till jobbet. Har hunnit med att fylla på mitt Västtrafikkort så här på förmiddagen också, känns skönt att ha det gjort. Jobbar 11-20 med lika fullbokat schema som under gårdagen så antar att det går fort idag. Imorgon är det fredag och det känns för jäkla skönt ska ni veta! Har en ledig helg med lite som behövs fixas, blir perfekt. Har känt mig som en zombie hela veckan, kan bero på att jag haft någon typ av förkylning som har gjort nig ännu mer hängig. Ska försöka vara pigg idag och printa in ett leende på läpparna, man mår ju alltid bättre när man är glad och jag är trött på att vara trött och nedstämd. Ska se till att den här dagen blir alldeles jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0