Torsdag

Arbetsdagen avklarad och jäklar va fort den gått! Har haft hur mycket som helst att göra kan man väl lugnt säga. Kändes som att tiden efter lunch inte ens existerade! Nu ska jag hem och troligtvis träna litegrann innan sängdags och sen är det bara att sova och samla energi inför morgondagen som också består av mycket jobb. En sån period nu när man börjar närma sig studenten(!) sjukt, och även många som gifter sig nu i maj så telefonen går på högvarv på jobbet och många som ska bli snygga i håret nu. Kul , men man blir helt slut... Känner i mina fötter och ben att det varit mycket att göra nu för det ilar så här härligt i dem. Ska kurera dem i helgen och boa in mig i soffan efter jobbet på lördag. Min helg kommer verkligen bara bestå av slappslapp, matteboken och något eller några träningspass! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0