Söndag

Helgen har varit lugn och skön, promenerat litegrann, spelat Wii, spelat andra tv-spel med Jonas som jag var kung på och så har vi kollat på bra film och bara slappat! Idag består av långpromenad nu på förmiddagen, sen blir det lite Wii-fit. Jonas ska iväg och kolla på fotboll i eftermiddag så då får jag chansen att kolla ikapp de senaste gossip avsnitten! Sen blir det bara en liten lätt putsning av lägenheten, disk och dammsugning står på schemat och vika undan tvätten som tog tags i igår. En typisk söndag med andra ord. Imorgon väntar måndag med jobb och förhoppningsvis har jag lite mer energi denna kommande vecka än den som varit. Behövde ha en ledig helg hemma i lugn och ro och det har jag haft nu så dags att ta tag i lite saker som står på listan och vara lite duktig. Men nu är det promenaddags med hörlurar i öronen och en liten rensning av hjärnan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0