Söndag, typisk söndag,

Från att ha legat i sängen och kollar senaste gossip girl, känt mig äcklig och i behov av dusch. Till att på ca 20 min ta på mig något helt okej, sminka iordning mig och försöka dölja mitt feta hår (omöjligt)... Har inte känt mig såhär äcklig på länge, usch har en riktig fuldag och skulle för omgivningens skull behövt hålla mig inne. Men fick sms av Jonas att vi ska äta hos hans mamma så då var man tvungen att göra något med ansiktet. Det värsta va att det nästan blev värre, har en sån dag när inget blir bra och kläderna sitter lite för obekvämt och allmänt dåligt, haha. Aja, är väl bara att ta mig iväg och möta upp Jonas för familjemiddag. Får försöka undvika mig själv litegrann och tänka på annat. Men ni fattar känslan? Åh i know you do. En riktigt jävla dålig dag utseendemässigt har vi alla någon gång ibland. Jag har haft två på raken, skitsegt, får ta en dusch när jag kommer hem så kanske jag blir människa igen ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/425121/images/2012/pic_200447358.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/425121/images/2012/pic_200447414.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0