Sleepy times

Jonas åkte iväg och kollade på fotboll runt 17-tiden och vad har jag gjort under tiden? Jag vaknade precis så antar att jag behövde sova ikapp lite efter nattens bravader... Skönt i alla fall måste jag säga, fattar inte varför det är så mycket skönare att sova på dagen än på natten? Haha. Nu har jag flyttat mig till soffan, tog med mig ipaden så att jag kan fortsätta med min monopol omgång som jag somnade till, haha. Antar att Jonas kommer hem vilken minut som helst, tror dock att han kommer vara ganska grinig, Göteborg förlorade ju den allsvenska premiären. Det är sånna tillfällen Jonas blir en sån här riktig sportsman som verkligen går och är bitter över resultatet, haha. Lika bra att hålla mig här på min plats, kanske föreslå att se någon serie innan vi packar iordning grejer för morgondagens arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0