Queen och allsång

Nybadad, insmord med bodylotion, kläder framlagda till morgondagens arbetsdag och träningsväskan packad. Det vill säga att allt är klappat och klart inför morgondagens fredag! Nu ligger jag här och spelar rumble, lyssnar på Queen dessutom. Ligger och sjunger allsång med Jonas som sitter i köket och står för musiken samtidigt som han betalar räkningar. Perfekt avslutning på en annars hektisk dag med full rulle. Nu välkomnar vi fredag med öppna armar, jobb från 9-18 och efter det träning och sen placerar jag mig i soffan med god mat och en massa lugn och ro. Nu ska jag fortsätta sjunga med i låtarna, hahaha. Sen släcker jag väl lampan om nån halvtimme :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0