Nattis!

Har kämpat med att inte somna klockan 20 idag, helt sjukt hur trött jag varit och är! Kanske för att hjärnan snurrar tusen varv just nu och jag känner att kroppen inte alls hänger med. Ser fram emot en ledig helg med lugn och ro! Ska först arbeta klart denna veckas torsdag och fredag först. Har legat i soffan med Jonas och kollat på fotboll. Trots en jäkligt bra och spännande match kände jag att nu la kroppen och ögonen av. Orkade inte med att slumra till i soffan då blir man bara seg och orkar inte göra ordning sig för sängen sen. Så nu ligger jag här och lyssnar på förlängningen av matchen som står på i vardagsrummet. Jonas kollar fortfarande så jag kan ligga här och lyssna lite. Skriva lite här, spela lite rumble (beroende) och bara rensa skallen innan man snart släcker lampan. Jag är i alla fall extra glad att jag har min fina Jonas idag, han är allt bra den där mannen! Så lyckligt lottas känner jag mig idag att jag får vara med någon så underbart fin människa! Ibland så fylls man av såhär extra mycket kärlek. Då passar jag på att njuta extra mycket av att jag faktiskt har ett ganska bra liv ändå. Hoppas att ni får en riktig god natts sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0