helgen

Hallå på er!
Har haft en riktigt bra helg, den är ju inte riktigt slut än men idag blir det inte att göra många knop. Fick så mycket gjort igår här hemma, hann med berget av tvätt, städning av lägenheten, earth hour och sällskapsspel och sen även en utgång med Anna och Caroline, väldigt bra dag! Dessutom han jag med ett svettigt pass på gymmet på morgonen så det kändes riktigt bra måste jag säga!

Det bästa är väl att jag inte mår som en säck potatis idag utan faktiskt är väldigt pigg och det gillas. Känner knappt av gårdagen och det är alltid väldigt skönt, slippa den här typiska bakisångesten är alltid ett plus i kanten! Hade riktigt kul igår och kom hem tidigt imorse så det borde kännas men samtidigt skötte jag mig och drack inget efter halv 2 så hann väl med att bränna bort alkoholen innan jag la huvudet mot kudden inatt, haha.

Idag blir en slapp dag hemma, ska fixa med lite grejer, men inget avancerat. Hade gärna tränat men vet att oavsett om jag känner mig pigg så är det bäst att låta kroppen vila såhär dagen efter. Jonas är på gymmet och sen ska han iväg och kolla på fotboll då allsvenskan kör igång idag.

Har väl inte så mycket mer att skriva , har haft en riktigt bra helg helt enkelt! Imorgon väntar arbetsvecka med bara 3(!) arbetsdagar sen tar jag ledigt för påsken och åker hem till Västerås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0