Godmorgon måndag

Väntar på bussen i ensamheten, typ 80% av Sveriges befolkning är väl lediga idag i guess. Klämdag it is vilket betyder att vi som jobbar inom service oftast har som mest att göra. Idag blir det jobb för mig till klockan 18, sen ska jag och Jonas ha en liten dejt, haha. Vi ska äta på restaurang ikväll och efter det blir det sen bio på bergakungen. Ska se avengers och som jag ser fram emot den filmen! Ska bli mysigt att göra något ihop tycker jag, eftersom vi är lediga imorgon också så blir det ännu bättre. Blir ju lätt så när man hängt ihop i ett par år att man slappar i soffan och kollar tv (vilket vi gjort typ hela helgen, haha) så känns skönt att köra en riktig helkväll inne i stan! Hoppas att ni får en bra Valborg! Antar att det blir mycket fest runt om i lilla landet idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0