Frukost

Fan glömde handla frukost igår efter träningen . Som tur är hade vi lite havregryn så kunde slänga ihop en gröt. Anledningen till varför jag är uppe själv såhär på morgonen är för att jag alldeles strax ska ta mig iväg till um. Fick panik ringa igår när jag kom på att mina p-piller tar slut om två dagar. De hade egentligen inga tider förrän fredag men hon var snäll och klämde in mig i schemat! Så det är morgonens to-do, ska bara käka upp gröten och hälla i mig kaffet. Efter um blir det sportlife och träning, sen måste jag klippa Jonas, det börjar likna en hockeyfrilla i hans nacke! Vad är det man säger, skomakarns barn? Haha , Jonas är den jag klipper minst av alla, det är för att han aldrig säger till och när han väl gör det så är det de dagar som man har som mest att göra eller när man är helt slut. Prickar av det idag i alla fall, för nu är det inte okej längre, haha. Sen ska jag sätta mig och plugga lite matte och kolla upp lite grejer. Det är det som är planerat denna dag, känns skönt att man tar tag i lite saker, utan att känna sig stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0