Äckeldag

Har en riktig äckeldag! Känner mig som en svullen hamster och äcklig i håret känner jag också att jag är! Börjar väl närma mig de här härliga dagarna i månaden när man spyr lite extra på sig själv... Har i alla fall snart jobbat färdigt för idag och då ska jag ta mig till gymmet och få lite träning gjord så kanske jag blir lite gladare? Är helt död idag, vet inte vad det är med mig. Sen så har jag sån jäkla träningsvärk sen benpasset igår så jag kan knappt gå, sitta och resa sig upp ska vi inte ens tala om, haha! Skönt att man väckt liv i musklerna igen i alla fall. Är väl ett tecken på att de behövde få sig en omgång på gymmet när det känns såhär idag. Nu ska jag packa ihop mig, göra kassan och plocka lite sen drar jag hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0