-

Hjälper inte att jag jobbar själv fram till 11 för då sover man nästa i sin ensamhet , haha! Ska se till att träna efter jobbet, blev en vilodag igår så tänkte att jag ska väcka lite liv i kroppen igen! Ni anar inte hur mycket träningsvärk jag hade förra veckan, i muskler jag inte ens visste fanns! Så går det när man kör igång ordentligt. Skönt visserligen men lite begränsad i rörelserna, haha. Måste se till att hålla det här med träningen nu, både för att det går jäkligt bra och för att jag börjar känna av mitt jobb väldigt mycket i kroppen, axlar rygg och framför allt knän och fötter. Så det är verkligen i ett må bra syfte som jag tränar och det går väldigt bra! Dessutom är det de bästa mot stressen, får bort precis alla de här luriga/påfrestande tankarna, skönt att kunna släppa allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0