Söndag

Igår tog jag tag i mig själv och satt igång med lchf igen. Kommer göra som min syster vilket är att en dag i veckan får jag unna mig vad jag vill. Anledningen till varför jag kör igång med lchf är för att jag mår mycket bättre när jag äter så, jag får mer energi, känner mig mättare längre och slipper magont och huvudvärk. Dock är det andra dagen idag och jag får alltid omställningsbesvär, så idag har jag inte haft någon ork alls, mest legat på samma ställe i soffan hela dagen, blir illamående har huvudvärk. Har varit en seg ledig dag faktiskt, väntar på att Jonas slutar jobbet så att vi kan ta oss mot maxi och handla. Vi och alla andra på söndagen, men det behövs verkligen för det finns inte mycket hemma att stoppa i sig, vilket iochförsig är bra för då slipper jag falla för frestelsen att slänga i mig massa skit. Första dagarna är verkligen värst! Då inser man hur beroende man faktiskt är av socker så nu jäklar ska jag stå ut för det är så värt när man får belöningen att man faktiskt blir mycket piggare och känner sig fräschare! Nog pratat om det, hoppas att ni har det bra! Jag ska fortsätta med att sitta på samma ställe med ipaden i soffan, kanske spela lite mer angry birds? Haha! Ni märker ju hur mycket energi jag har ;) har tillochmed domnat i ena skinkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0