Torsdag

Är inne i en trött period, ganska så lugnt på jobbet vilket man tycker borde betyda att man blir piggare. Men det finns inget segare än att vara på jobbet och inte ha något att göra! Tur att jag har så bra arbetskompisar att jag klarar mig alldeles utmärkt ändå! Det känns extra bra också att mamma kommer till Göteborg imorgon, då ska vi bara umgås och ta det lugnt. Saknar min familj så mycket! Kommer bli så himla skönt att hon kommer hit och på lördag ska vi lyxa på hagabadet med bubbelbad, helkroppsmassasge och mousserande vin och lite annat gottit för både kroppen och magen ;) så underbart att äntligen unna sig en dag med lite lyx! Bästa mamma kom med idéen, det är min mamma det! Dessutom ska hon komma till mig på salongen på fredagen och bli fixad i håret både med klipp och färg! Roligt! Sen ska vi nig ha traditionellt idolmys och dela på en flaska vin, längtar! Nu ska jag jobba den här dagen 11-20, sen dag idag, men man får se det som att man i alla fall får sovmorgon. Ha en bra dag! Pösspårey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0