Trött tjej...

Jag är något så sjukligt trött, ni vet sådär att det verkligen svider i ögonen och locken är typ halvvägs till att stängas. Tror snart jag ska släcka lampan (?!) i know, trots att jag faktiskt börjar klockan 11 imorgon och har sovmorgon så känner jag mig helt mör! Har försökt mig på matten ordentligt ikväll men jag fick huvudvärk och blev bara förbannad på mig själv för att min hjärna stängde av inlärningsförmågan och snurrade iväg åt andra håll. Lagade i alla fall mat, diskade och gjorde matlådor så något vettigt har jag ju gjort. Haha ni skulle sett mig förut, jag hade ett sånt här blondin moment när jag var hemma själv, slogs av tanken att om folk hade filmat mig i smyg så hade jag blivit dumförklarad inför hela jäkla världen! Jag skulle skriva ut lite övningsprov från mailen men skrivaren hade inga papper (det går inte att beskriva hur dumt det såg ut) men jag höll på i 30 minuter (skämtar inte) och försökte trycka in papper i skrivaren men kunde omöjligt få dit dem. Jag låg ner på mage på golvet och försökte trycka in ett papper itaget, ja tusen olika sätt och ett antal svordomar! Försökte skriva ut men papprerna sögs in åt fel håll och trasslade in sig i skrivaren osvosv... Sen när jag precis ska ge upp och reser mig från golvet så ser jag på ovansidan ett stort fack med en STOR bild på att här stoppar man in papper! Där har jag legat platt på golvet i en halvtimme och försökt kilat in papper åt fel håll! Inte konstigt att den fick spel och motarbetade mig, jag matade den ju från fel håll! Efteråt fnissade jag lite åt mig själv och skämdes litegrann (trots att ingen såg) jag fattar ju själv hur jäkla tom i skallen jag var... Hahah, så trött är jag idag! Tur att jag inte hade sönder den, då hade jag fått förklara för Jonas när han kom hem och så hade man ju blivit totalt dumförklarad och dessutom så hade jag varit tvungen att berätta. Nu kan jag hålla detta för mig själv så slipper jag bli hånad ;) ja ni får ju veta, men det är bara för att ni ska fatta hur jäkla tom i huvudet jag är idag. Huvudvärken sitter kvar och matten och jag är långt ifrån vänner så inte blev det mycket bra som kom från denna kvällen. Kanske dags att släcka lampan? Det är ju trots allt en ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0