Titta...

Vilken gobit jag hittade på sängen! Han kommer från världsnaturfonden och sitter just nu i köket och chillar! Anledningen till denna fina överraskning är för att jag och Jonas har blivit djungelfaddrar! Då mår man lite extra bra i kroppen! Min plånbok bryr sig inte om att en 50 lapp försvinner varje månad, så värt att hjälpa de fina djuren! På något sätt (kommer låta dumt) så blir jag mer berörd av djur som far illa än människor, för det känns lite som att det är vi som förstör deras liv utan att de ens kan säga sitt! Att bidra till WWF är bra! Hade jag haft tid och bott stort och allt vad som behövs så hade jag haft en hel gård med all världens godbitar som behöver hjälp! Nu ska jag och apan kolla idol! Pöss


Kommentarer
Postat av: camillafrankie

Jag borde också!!

2011-11-19 @ 14:11:23
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0