Tisdag

Hallo! Har verkligen haft en riktig slödag! Har knappt lyft rumpisen från soffan idag, vi har kollat på två filmer, senaste avsnitten av himym, walking dead och så har jag såklart äntligen sett det senaste avsnittet av gossip girl! Jonas är inte så intresserad av det sistnämnda så det såg jag alldeles själv medan han lagade middag. Haha rättvist? Ibland så har man tur och få bli lite omhändertagen. Vi har med andra ord haft en riktig slapp ledig tisdag, men ibland behöver man det med! Har haft sån sjuk huvudvärk hela dagen så struntade i att träna, hatar mitt huvud just nu. Är inne i en huvudvärksperiod, hoppas verkligen att jag inte har något mer på g i kroppen! Har känt mig allmänt hängig och med tanke på att jag bara varit sjuk EN gång i år så skulle det ju inte vara helt konstigt om det slog till nu. Hoppas inte på det för har ganska så många roliga saker inplanerat framöver. Aja i vilket fall som helst så blev dagen riktigt bra, vi köpte gott fika på eftermiddagen! Lyxade med lite julmust som är så sjukt gott och som får en att få massor med julkänslor! Förresten så rekommenderar jag er att se crazy, stupid love så bra film! Både rolig och fin. Riktigt bra! Nu ska jag snart släcka lampan och säga godnatt. Imorgon väntar en jobbdag och sen träning om kropp och huvud är med. Ps. Så blir det inga stycken när jag skriver från mobilen, så inläggen kan nog ibland uppfattas som en enda sörja :p sov gott på er i alla fall! Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0