Tisdag

Har bäddat ner mig i sängen och gjort mig redo för nattens sömn. Dagen har varit slapp&skön, har inte gjort mer vettigt än att kolla på serier, lagat mat, handlat lite julklappar och fikat. Låter som om jag gjort mer än vad det känns som ;p har även bokat tågbiljett till helgen, så på fredag efter jobbet åker jag mot Västerås! Ska bli så skönt att komma hem lite, längtar massor! Först närmast väntar några dagar med jobb, ska försöka plugga lite matte också och fixa lite här hemma, det ser verkligen ut som om någon släppt en bomb här! Inte konstigt att man inte får så mycket julkänsla mitt i all röra. Menmen det är inte alltid man orkar städa och idag var en sån dag så får ta det imorgon kväll eller nått . Nu ska jag kolla några grejer innan jag släcker lampan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0