Tisdag- Universeum bildbomb

Idag var jag och Jonas lediga tillsammans så vi åkte till Universeum, tittade på djuren och lekte med Christer Fuglesang! ;D Så jäkla skönt för vi var typ helt ensamma på hela Universeum! Här kommer lite bilder från dagen!


Jonas började dagen med lite donkenmat!

I hissen upp mot spännande fjällområdet ;)

Stackars Jonas försöker med seriösa bilder!

Jag ser bajsnödig ut på väg in i isgrottan, tur att vi senare hittade rymdtoaletten(!)

Varför ska jag utsätta mig för denna stormbur varje gång? det är svajnkallt juh!

HAHA! Jonas försökte också få vind i håret!

Stora krabban!

Nemosar

Vid hajtanken, jag vågade inte stå för nära! (Vadå glaset kan ju gå sönder?)

Jönas

Smyger mig på fågeln, tänkte hela tiden att den skulle attackera mig! Hade
blivit en rolig bild visserligen?

Frogsen!

Vi var typ ensamma på hela universeum, annars får man jämt kriga med alla andra
men vi kunde gör allt roligt utan att det ens var nå folk i närheten!

Det var sånt roligt målvaktsspel, svårt att få bild på men ni fattar nog!

In i rymdavdelningen...

Jag träffade på en gammal flamma...Kära Christer!

HAHAHA det bästa på hela dagen!!! Rymdtoaletten!

Haha!

Efter toalettbesöket vilade vi lite...

Jonas vilade också!

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

HAHAHAHA vilobilderna <3 bästa. Sitter och asgarvar för mig själv!

2011-11-15 @ 21:11:15
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0