Sorry!

För dålig uppdatering har bara haft så sjukt lite motivering till att göra ett inlägg då senaste dagarna varit fullt av annat! Helgen var så sjukt lyckad och innehöll både det ena och det andra. I fredags var jag ensam hemma och gottade mig i min h&m leverans, tog ett glas vin, köpte hem favorit chokladen och kollade på true blood! Så mysigt! Lördagen spenderades med Jonas på stan, lite besök på systemet och annat inför kvällen. Lördagskvällen var så sjukt lyckad!!! Har inte haft så kul på länge och det helt tack vare Anna, oksana, Malin, Ida och Markus! Så jäkla lyckad kväll med en lång förfest på Anna och oksanas salong och efter det hamnade vi på sticky fingers som var grymt! Haha enda nackdelen med kvällen innefattar en kund som jag träffade på ute och som var lite väl "trevlig" synd tycker jag då han är en stammis som är sjukt trevlig! Han trodde nog att han hade något mer med mig än bara kundrelationen då han inte fattade vinkeln för fem öre när jag hela tiden undvek han och sa nej flera gånger om när han bad om mitt nummer! Stackars kille, då det kommer kännas fett akward nästa gång han klipper sig! Orkar inte berätta hela historien men trots det en lyckad kväll"! Nu ska jag kika till maten för snart kommer Jonas hem. Bilder från helgen kommer! Puss

Kommentarer
Postat av: camillafrankie

visa klädernaaaaaa :D

2011-11-15 @ 12:23:44
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0